قیمت اسنپ آن اسمایل در تهران کرج تهرانپارس و شهرستان

قیمت اسنپ آن اسمایل در تهران کرج تهرانپارس و شهرستان

خرید اسنپ اسمایل اصل ترو اسمایل اصل سو اسمایل مرداد 1402

قیمت لمینت دندان به دلایل متعددی افزایش یا کاهش می یابد. ونیرها از مواد کامپوزیت ساخته می شوند و یا به صورت دستی در کلینیک یا کلینیک دندانپزشکی (به نام ونیر کامپوزیت) ساخته می شوند یا از سرامیک ساخته می شوند و در آزمایشگاه ساخته می شوند (به نام روکش های سرامیکی). ونیرها به دلیل برش بسیار کم و ایجاد زیبایی فوق العاده اولین طرح درمانی در ناحیه قدامی محسوب می شوند.

 

 

روش انجام دادن لمینت دندان چگونه است

 

 

روش انجام دادن لمینت دندان چگونه است :


ابتدا مقدار معینی از مینای دندان تراشیده می شود، سپس فرم دهی از دندان تراشیده شده شروع می شود، ترمیم موقت روی دندان گذاشته می شود و قالب آماده شده به آزمایشگاه ارسال می شود. لابراتوار با توجه به خواست دندانپزشک و بیمار و همچنین رنگ مورد نظر اشکال ایجاد می کند. در جلسه بعد لمینت آماده شده به دندان چسبانده می شود.

 

 

روش انجام دادن لمینت دندان چگونه است

 

 

تفاوت اصلی لمینت های سرامیکی و کامپوزیت چیست:


لمینت های سرامیکی دوام بیشتری نسبت به لمینت های کامپوزیت دارند. لمینت های سرامیکی ثبات رنگ بالاتری دارند، عموماً ظاهر زیباتری دارند و لمینت های سرامیکی فوق نازک (لنزهای تماسی) نیازی به برش ندارند که این مزیت بسیار خوبی نسبت به لمینت های کامپوزیتی است.لمینت های کامپوزیت ثبات رنگ ضعیفی دارند و مزیت اصلی آنها نسبت به لمینت های سرامیکی قیمت پایین آنهاست.

 

 

روش انجام دادن لمینت دندان چگونه است

 

 

جمع بندی :

لمینت دندان بعد قرار دادن نیاز به مراقبت دارد یعنی لمینت قسمتی از بدن شما خواهد شد و اگر به درستی مراقبت نشود اسیب خواهد دید و باید هزینه نمایید یعنی باید اگر فعالیت ورزش انجام میدهید مثلا بدنسازی و عادت دارید که موقع دمبل زدن دندان خود را روی هم قرار بدهید این کار را دیگر باید انجام ندهید یا مواد غذایی سفت نخورید و بهتر است مقاله های اموزشی و فیلم ها را مشاهده نمایید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ساحل ? تاريخ: یک شنبه 18 تير 1402برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?